Проблем с нова мишка, имам нужда от помощ...


2
Здравейте, колеги. Сблъсках се с много странен проблем и най вероятно е от Windows 8.1, но не мога да намеря решение, затова искам да се допитам до вас.
Купих си нова мишка CM Storm Devastator и работи перфектно на лаптопа. Като я включих на настолния и около 30 минути ми даваше следната грешка:
"The last usb device you connected to this computer malfunctioned and windows does not recognize it"

Правих няколко рестарта и изведнъж се инсталира и мишката заработи перфектно. Цъках разни игри, гледах мача и сега преди малко легнах да гледам филм и докато си гледах филма чух звука когато plug/unpluh-неш нещо от USB-то. Оказа се че мишката някак си се е самоизключила и сега пак дава гореописания проблем, а до преди малко си бачкаше перфектно. Тъй като днес цял ден я ползвах на лаптопа без проблеми ме навежда на мисълта, че проблема е в Windows 8.1, но не мога да разбера откъде идва.
Пробвах да почистя регистрите, да използвам Troubleshooter-а и там "Add device", но без ефект. Също така гледах в Device Manager-a и пак няма нищо... Някакви идеи?

PS: Забравих да спомена, че старата ми мишка също е с функционални бутони отстрани и работи перфектно, а целия ми хардуер е нов. Също така както преди докато я нагласих да работи, така и сега непрекъснато се чува plug/unplug звука от самия уиндоус (спами го през 2-3 секунди....)



Отговори



1
Изглежда ми на проблем с кабела. Пробвай да го огъваш на всеки сантиметър и виж дали ще заработи. Причината да работи на другия компютър е, че кабела е в друго положение и не се получава прекъсването. Малко ми е чудно това да се случи с нова мишка, но е възможна причина.

от Fairytale (294 точки)


0
По-вероятно причината е в USB порта, пробвай да е включиш в друг USB порт.

от lyubo24 (249 точки)

0
Няма как да е по-вероятно да е от USB порта при положение, че му работи с друга мишка.

от Fairytale (294 точки)


0
Пробвах я пак на лаптопа и спря да работи и там, което значи че сигурно е проблем с кабела. Днес ще я върна в офиса на фирмата, от която си я купих, за да я дадат на сервиз :) Мерси за отгорворите.

от kris4o1993 (3555 точки)


2
Искай да ти я заменят. Едва ли кабела биха ти го сменили, а да се кърпе, не е добра идея. Ако малко време е минало от продажбата е право и да се откажеш от този продукт и да си вземеш друга.

от dalex (49 точки)