02.Defining-Classes-Part 2


3

Здравейте, колеги!

Отварям тема и за втората лекция.Очаквам вашите въпроси и коментари :)

Моите домашни -> GITHub




Отговори



1

Здравейте колеги, имам въпрос чийто отговор търся от няколко дни, а именно има ли начин да се направи задача 10 от домашната без да се използва кастване към dynamic. Благодаря предварително :)

Problem 10. Matrix operations

  • Implement the operators + and - (addition and subtraction of matrices of the same size) and * for matrix multiplication.
  • Throw an exception when the operation cannot be performed.
  • Implement the true operator (check for non-zero elements).


от ivalin.venkov (125 точки)


0
И аз търсих отговор на този въпрос , ако някой отговори ще съм му благодарен.

от encho.enevski (316 точки)

2
Мисля че, отговор на въпроса си можеш да намериш Тук

от ivalin.venkov (125 точки)



0
Аз не мога да разбера трябва ли да направим някаква програма, която, като я пуснем, да даде някакви резултати в конзолата или целта на домашното е просто да напишем някакви класове, без да ги използваме.



3
Според мен е хубаво да имаш по един Main() метод за всеки таск (или един общ за всички, въпрос на преценка), където да визуализираш някакви резултати на конзолата...най-малко, за да можеш и ти, и проверяващият домашното ти да тествате коректността на задачите.

от Daniela_Popova (1125 точки)

1
Да, така и ще направя. Мерси.



0
Привет от мен! Бих искала да помоля за малко разяснения по 4та точка от домашното. Po какъв начин са свързани класовете Path и PathStorage, ako въобще трябва да се прави връзка между тях...

от k_kaneva (127 точки)


2
Здравей, между тези класове няма връзка, класа Path съхранява точки в 3D пространството(предполагам въведени от потрeбителя), класа PathStorage съдържа точки които трябва да бъдат прочетени от текстов файл.

от ivalin.venkov (125 точки)

0
МЕРСАЖ :)))

от k_kaneva (127 точки)