[Technical Support] Responding to Client Procedures


6
Здравейте, понеже вече няколко човека се питаме каква точно е домашната за тази тема някой може ли да каже...Благодаря предварително.
Поздрави!



Отговори



2
Аз мисля, че е да се отговори на ticket-ите накрая на лекцията, където за всеки ticket има добавени съвети.

от VGeorgiev (2890 точки)


0
Да, това е най-логичния...и единствения възможен отговор...на този етап.. :)

от zhelyazkovn (2949 точки)


3
Да и аз така разбрах , НО да не се копират направо от телерик където ги имало отговорени ;) .

от tankovski (2828 точки)


2
И аз разпитвах днеска колегите в академията за това, но все пак най-добре ще е ако някой от лекторите потвърди.

от georgi.ivanov (3261 точки)


0

Имаме ли домашна по тази тема или нямаме? От отговорите не ми е стана много ясно? frown


от IanyB (292 точки)


0
Трябва да напишем отговори към 6те примера накрая на лекцията.

от Teodor92 (13062 точки)

0
ОК! Мерси много!

от IanyB (292 точки)